Search results

  1. LSCGODDESS98

    Hey everyone!!!

    IT'S ME LSCGODDESS98..LONG TIME NO SEE EVERYONE:) .HEY I POSTED A RECENT PIC OF MY LSC..UR GONNA LOVE IT! BEEN MEANING TO DO IT EARLIER BUT HERE SHE IS!!! MY PRIDE N JOY! ANYHOW RIGHT NOW IM DOING AN OVERHAUL ON HER AND TRYING TO GET MYSELF IN THE NEXT LOCAL SHOW AND OMG IT'S 9 DAYS AWAY...
  2. LSCGODDESS98

    Need suspaention work

    Waterpump n thermostat was replaced..yeaaah i got heat!!!..and taking it easy
  3. LSCGODDESS98

    Need suspaention work

    Hmm, ok i'll be checking that out mike.i keep ya's posted on what i find.ty for the info.now we just replaced the thermostate yesterday.omg no and it's about 28 deg outand no heat..and i gotta squeel once again.im thinking bearing pully or water pump ..somewheres around there.so that right now...
  4. LSCGODDESS98

    lincoln motor sports?

    hey just wondering where gene is.. contact is not working.
  5. LSCGODDESS98

    FORD LINCOLN MERCURY DAY - Sunday, August 21, 2011, Brookline, MA

    wow we have a ford linc dealership that did same recently this past summer thing was they left us mark '8 owners out of the show..that was upsetting for us longislanders
  6. LSCGODDESS98

    Need suspaention work

    typo in the title it ment suspention....lol. also i wanna mention i wanna keep it going with my local mark 8 club..and bring home the trophys ;) but can't do it with out ur supports...;/
  7. LSCGODDESS98

    Need suspaention work

    hi guys ..it me lscgoddess98 (ginamarie) ..it been a while ;) merry christmas and happy holidays and happy newyears thats comin around the corner for 2012. it's been a while ,but i need asome suggestions on'a mechanic on long island that will work on my 98 mark8 lsc..and really knows how...
  8. LSCGODDESS98

    5th Annual Spring Fling Car Show @ Advance Auto Parts 5/1/11

    Im glad & proud to share with my fellow lincoln mark 8 lsc owners here on lvc..that ..i received my second trophy 1st place for the mark 8 lsc in this show..pics are showin and posted on our site...come check them and all of us out.enjoy!
  9. LSCGODDESS98

    Wow Guys...

    LONG TIME NO SEE AND READ N HEAR!!! LSCGODDESS98 IS BACK... well guys it been a long time since i been on the forum. glad to come back and get with it if you will. life has been very consuming and havent been able to sit down and see whats been goin on here. well what i can say my LSC...
  10. LSCGODDESS98

    Widest Tire

    i got : 245/45/17 zr for the fronts and 275/40/17 zr for the rears. had it like that since i got the car,i have the original wheels n tires still! (just in case ya know ;) i havent went fatter than that yet.
  11. LSCGODDESS98

    new here

    Yeah Baby..great Another Gen 2 Owner Espeacially A Blk N Blk One ;). Good Choice. It All Depends Who Had The Car Before You And If In Fact They Took Care Of It. Mostly These Cars Stand Up Very Well..again It Depends Who The Owner Is Now. Glad To Hear You Got One Of The Finest Cars Around. I...
  12. LSCGODDESS98

    rear ended

    Ouch..OUCH MY BACK..MY BACK!
  13. LSCGODDESS98

    Black Mark VIII

    Awwh...;( Looking At The Body On That Mark Make Me Wanna Cry!
  14. LSCGODDESS98

    lol

    They Gotta Be Kidding! 16g's For That Car...not!!!! Lincoln Never Made A 6cyl Mark 8 As Far As I Know...yeah Vin Is Wrong Too!!! Whatta Jackass!hope Ebay Bars Him From Selling For False Advertising! Now Thats A Seller Not To Buy From!
  15. LSCGODDESS98

    Prayers requested.

    Prayers And Thoughts-keep Strong from my family to yours!
  16. LSCGODDESS98

    In Search Of New..

    ty! ;)
  17. LSCGODDESS98

    In Search Of New..

    All/ Or Both Front N Rear O2 Sensors For My 98' Mark 8 Lsc Where Can I Get All Of Them For My 4.6 Ltr Engine ? My Yellow Engine Lights On And I Already Know It's One Of My O2's But Forgot Which One- I Might As Well Do Total House Cleaning And Get All Replaced To Avoid Repair's For...
  18. LSCGODDESS98

    Hey Everyone

    i updated my gallery ..come check it out. lil and lil im doing some changes to my ride. pic's will be coming once they are done. so stay tuned ;) happy new yr everyone ;0
  19. LSCGODDESS98

    speakin g of rear shocks for the 98 lsc

    i came across this..since i hear that cobra suspention parts can fit our mark..u think this will do? set of 4 ( 2 HB3140 FRONT STRUTS, and 2 HE3751 Rear ) Tokico HP premium blue struts/ shocks to fit 1999 to 2004 Ford Mustang Cobra with IRS only (Independent rear suspension models only)...
  20. LSCGODDESS98

    Oil Leak "not from oil filter adapter"

    sure about that..what about on the 98's gen 2 ? mine was replaced @ or around 70k.now im up to 139 n got that leak again....and that i beleive it's tranny fluid again...stang..what color is the oil you see again for your issue?
Top